Amodernmyth

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Fröken Svår - 30 november 2012 16:15

Hej hopp i stugorna! Vi har sjukstuga här med Albin som är jättesjuk men som turligen nog inte hade öroninflammation!! Toppen för det men doktorn var helt slut i huvudet och sa "och du är gravid! " när jag sa nej sa han "Inte? Du har ju så ju så väldigt ( så måttade han med händerna en stor mage)". Uppskattades inte och vad har det med Albins öron att göra? Sen när han fråga om Albin hade feber så sa jag : Han hade.... sen hann jag inte mer innan han irriterat sa "JAG FRÅGADE OM HAN HAR FEBER". Men vafan får man prata till punkt eller!!! När jag frågade honom vad han trodde det kunde vara med örat då eftersom man inte ens får komma nära örat så sa han " Ingenting han behöver antibiotika för iallafall". Så stank han rök och usch för honom helt enkelt. Tror dock att det är nattskräck han lider av då han skriker och är hysterisk på nätterna och lugnar sig först efter 10 minuter.


 

Fotograferingen gick bra. Albin var jätteduktig och det blev många fina bilder så det blev ett dyrt kalas. Vi fick en förstoring på 40x50 och sen ett album med 8 bilder i 9 X13. Efter vi dragit av presentkortet Albin fått & även fått rabatt på 15% så betalade vi 2000:- . Sjukt dyrt men bilderna vart så fina. Förstoringen vi valde var ett svartvitt foto på en naken Albin, vilket vi absolut inte ville ha innan vi sett bilderna. Då sa vi att vi ville ha ett i färg med kläder men det här blev sååå fint! :)  Så nu väntar vi bara på att dom ska skicka hem bilderna !! Tack till pappa som skjutsade in oss också!    


  

Så äntligen till detta jag skrev om i tisdags. Undra om tankarna har gått varma hos er med ny bebis? Nytt jobb? Nej inget sånt utan Jens tävlade i tisdags om biljetter och träff med Marilyn Manson och Rob Zombie. Han vann först biljetter sen fick han svara på frågor. Dom två som svarat bäst på frågorna skulle mötas i en tävling om en träff med Manson och Rob Zombie i går men den flyttades till idag och Jens var en av dom två och VANN faktiskt!

Så på onsdag ska vi träffa MARILYN MANSON och det ska bli så grymt jävla kul & otroligt stort för oss!  Får inte glömma att säga till Mr Manson att Bitte på mitt jobb är väldigt förtjust i hans musik ;)



/ A  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards