Amodernmyth

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Fröken Svår - 20 november 2012 18:10

Min energi psykiskt är ganska bortblåst då jag mår så dåligt att se min lilla pojke må dåligt. När jag ser hur han lider känns det som att jag har stängt min bebisfabrik men det kommer ändra sig när han piggnar på sig. Jag tycker inte att de är jobbigt med att vara uppe på natten för jag blir inte trött bara så ledsen över att han har ont och man känner sig så hjälplös. Var en jobbig natt i natt igen så när vi var upp på BVC så passade dom på att ta ett stick i fingret på Albin för att kolla sänkan och den var högre än man ska ha men inget farligt. Dom tog tempen och den låg på gränsnivå och sen kom en doktor in och kollade honom i öronen. Skulle gärna vilja dra en rolig historia om den där doktorn men hoppar det då han kanske googlar sitt namn och kommer in på min blogg.



Jaja men när energin i psyket är låg så är det dags att peppa upp det med 5 härliga ting! Det första jag vill säga HURRA för är att jag idag såg att min favoritjulkalender som gick 1988 " Liv i luckan" äntligen släpps på dvd! Jag minns ju inte denna julkalender eftersom jag bara var 3 år men mina bröder hade spelat in avsnitt som jag sett på i efterhand. Så den klickade jag hem idag!!



Nästa HURRA går i sminketsväg. Har provat mig fram när det kommer till olika foundations och aldrig hittat nån som är bra. Sista gångerna har jag provat Make Up Stores men det har inte heller fallit mig i smaken. I Söndags öppnade jag en foundation ifrån märket Vichy som jag köpt på apoteket. Jag fullkomligt älskar den & den passar perfekt på min torra hy!



I musikväg så har jag ju väldigt olika smaker men just nu så lyssnar jag mycket på Adele och hon får mig att bli glad och mysig i både kropp & knopp! :) Hennes skivor 19 & 21 går varma här hemma. Så Adele är mitt tredje HURRA!



Mitt fjärde HURRA går även det i sminketstecken. Jag har provat två olika sorters BB creams och jag tycker dom är perfekta när man vill ha en naturell look och inte orkar hålla på så mycket. Perfekt! BB creamen från Loreal är lite korning och täcker inte lika bra som BB creamen från Garnier.  


 

Mitt femte och sista HURRA går till levande ljus! Jag älskar att tända ljus om kvällarna eller på eftermiddagarna om det är mörkt och ruggigt. Mysfaktor!


 


/ A



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards