Amodernmyth

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Fröken Svår - 27 november 2012 15:02

Albins 1 års dag närmar sig och jag ville ha en bamse tårta och när vi hörde med Ica maxi berättade dom att bamsegubben Rune Andreasson alla rättigheter så man får inte göra bamsetårtor. Usch för honom! Så nu googlar jag runt på tårtor. Funderade på att göra en själv men känner att självförtroendet inte är på topp där...


Igår var Albin och jag hem till Karin och Vincent. En supermysig dag som alltid och jag fick känna på den där julkänslan det alltid infann sig hos Karins familj när vi var små. Så underbart! Lunch och gofika bjöds det på också!



 


Idag har vi varit på öppna förskolan tillsammans med Fia & hennes Amelia som är två vecko yngre än Albin. Så söta när dom satt under den där filten som svajade upp och ner. Albin passade även på att ge en riktig blöt kyss till en annan liten tjej där. Haha casanovan! ;)  Väldigt trevlig denna gång på flisan med en härlig förskolelärare som gjorde att  sångstunden blev rolig och inte sektliknande och inga snea blickar från föräldrarna & trevlig sällskap av Fia! Full pott! :)


Min mobilkamera tar så suddiga bilder.

 


Imorgon är Jens ledig och då bär det av till Stockholm för att nyttja Albins dopgåva i form av barnfotografering. Ska bli riktigt skoj! :) Hoppas han vill sitta still lite så vi får något bra kort. Han har tendenser att röra sig mycket nu ;)


Sen har det hänt en väldigt rolig och spännande sak idag (för mig, tack vare Jens) . Det kommer visa sig på torsdag om det blir av!!!!!! HOPPAS! ( Karin inget skämt denna gång    )

/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards