Amodernmyth

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Fröken Svår - 19 november 2012 22:10

Lördagen var helt fantastisk! Den började med prat & vin hos Jennie. Jag fick även en födelsedagspresent av Mia i form av en pläd som jag velat ha, tusen tack!! :)  Sen åkte vi till Bro där Mia var go och ställde sin bil för hon var nykter. Då vart det billigare att åka in så vi köpte dygnskort.


Redo för avfärd...

 


Väl framme vid centralen vart Mc donalds och sen vidare till Kellys för att dricka billig cider och shots ;) När vi var i fin form så tog vi tunnelbanan vidare till Strand för att se världens bästa strul tanter!! En dröm som blev sann verkligen. Spelningen var grymt charmig då det tappades text och räknades in och det gjorde de ännu bättre. Dock saknade jag några låtar men dom spelade några låtar som jag helt glömt bort också som " Den knivskurne" & "Flickan utan ord " helt underbara. Dessutom tog Kajsa Grytt min hand så det gjorde det hela ännu bättre. Coolast var ju såklart Liten, verkligen en rockmormor!!


 


Min kusin Anna's kompis stod i garderoben och då hade jag turen att slippa betala och bli en vip! Sånt uppskattas verkligen, speciellt för en mammaledig ;)  Köpte på mig en poster som nu hänger snyggt på övervåningen...


       


Kunde inte ha blivit en bättre kväll så tack för den Jennie & Mia & Tant Strul!


Idag har Albin haft en skrikdag och jag känner mig heeelt slut. Det här med pencillinet går åt helvete för han vägrar ta det. När jag är själv och håller fast honom slutar det med att jag fick över hela mig, i håret, på honom , i hans lilla hår och hela golvet. Puuuh! Jag tycker så synd om honom och det verkar som han fått ont i det andra örat nu.  Men kan man ens få öroninflammation på det andra örat medans man tar pencillin? Iofs kommer det inte i så många droppar varje gång...


Jens var på massage nu på kvällen som han fått i farsdags present av Albin och medans försökte jag natta Albin i 1 ½ timme och det gick inte. Efter en skrikig dag och en skrikig läggning så känner jag mig inte så pigg. Hör att Jens är inne hos honom nu så det är bäst att tacka för sig. 


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards