Amodernmyth

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Fröken Svår - 1 november 2012 14:40

Hade en jättemysig dag i Bålsta igår tillsammans med min bror Henrik och hans två flickor. Dom bjöd på lunch och Ida bakade goda muffins! :) Vi hann även med en liten promenad innan jag for hem och stressade runt på stan. Köpte linsvätska, alvedon och kläder till Albins fotografering, sen vidare till coop för att handla blöjor och lägga på ellos paket. Så irriterande när folk som inte har barn ställer sig på familjeparkeringen så jag som verkligen har en liten måste ställa mig längst bort med trånga parkeringsfickor och bära en nästan 10 kilos bebis och 2 blöjpaket och en vanlig kasse. Usch för såna människor!!


Vidare hem för att möta upp Jens och sen lämna av Albin hos mamma och pappa för att dra till Västerås och uträtta en massa ärenden som går mkt lättare utan att ha bebis med sig. Full fart hela dagen med andra ord.


 


Idag är Jens hemma för takgubben kom. Har ju stött på nått problem på taken som vi bytte i augusti så nu ska det fixas till så jag har Jens hemma hela dagen. Vi har hunnit med massor med nyttigheter och gjort ordning i alla skåp i köket så det lätt går att ta saker utan att allt ramlar ut. Har ju sjukligt mkt burkar och grejer som jag inte ens förstår när jag ska använda.




Jaja det var väl allt för nu. Kanske ska fortsätta och röja i nått annat rum :)


/A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards