Amodernmyth

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Fröken Svår - 13 november 2012 12:14


Truppen i bordshockey WM 2012

 


Henkan vann bordshockey WM 2011 så han hade äran att arrangera årets bordshockey turnering också!

Ganska snabbt visade det sig att min kära man inte hade stinget denna dag och förlorade två av sina matcher och var med det redan ute.


 


Det blev sedan en spännande final mellan min bror Fredrik & min far som slutligen Freddan tog hem. Så bucklan kom hem till Enköping igen, dock till fel hall ;) Till nästa år så känns det som att jag måste coacha Jensa mera ;)


 


Efter matcherna vankades det god mat med tillhörande efterrätt och slutligen slappa i soffan och titta på så mycket bättre innan vi styrde kosan hem.


Tack familjen Norell i Bålsta för en bra arrangemang :)


Under spelet så lekte barnen kurragömma och Ludwig hittade en bra plats i resväskan ;) Sen fick grabbarna medalj :)

 


Nej nu ska jag ta hand om min sjuka pojke som trots det har hunnit riva hela datarummet medans jag skrivit det här. Puh! Igår var han så dålig och ville inte sova och bara skrek och var ledsen. Kände mig så oerhört hjälplös som jag aldrig känt förut och fällde några tårar själv. Tycker så synd om honom och önskar jag kunde ta allt snor och hosta.


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards