Amodernmyth

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Fröken Svår - 23 november 2012 18:45

Fredag igen, himlans vad det går fort! Igår var vi iallafall i lekparken med Jill & William, mysigt trots vädret. Nästa helg ska vi fara ut på äventyr med Jill, Henric & William. Det ska bli riktigt skoj! :)


Igår fick jag även till en brännskada på min hand då jag hettat upp olja och sen slängde i lök så det skvätte heeet olja upp på handen. Så lycklig över att Albin inte var i närheten. Hade aldrig förlåtit mig om det hänt honom nått. Men det blev iallafall att tillbringa lite tid under kranen och sen salva och bandage på så jag kunde överleva. Heeelvete vad ont det gjorde. Så nu har jag fina sår en sprängfylld blåsa...på bilden ser det väldigt lindrig ut



I morse pratade dom på vakna med the voice om vad man hade gjort för galet för kärleken och jag tänkte , jag skriver in och berättar Jens och min lite roliga historia. Efter 9 minuter hade mitt inlägg 62 likes och efter 21 minuter hade det 106 likes så det kändes som om att dom skulle ta upp det i tv och mycke riktigt så sa Jakob Öqvist att Annika Norell skrivit in och så berättade dom det jag skrivit. Både Björken och Izabella bröt ut i ett WOOOW efteråt! Då var det bara en förkortad version av våran kärlekshistoria. Sen var det en kille som skrivit in under mig och sa " Den slår nog allt Annika"   Coolt tycker jag! Sist jag kollade likes på inlägget var den upp i 241.


   


Annars så har det bokats hotellrum till Maiden, gått på promenad med pappa och sen passade vi grabbarna Måns & Ludwig en stund på eftermiddagen. Det gick bra och vi hann med både fredagsfika , lek , spela spel och youtube klipp. Albin var helt till sig när vi satt alla 5 och spelade trummor på köksbordet! :)


 


Funderar  mycke på det här med vänner, men det orkar jag inte dra här.  Så ha en underbar helg på er !


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards