Amodernmyth

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Fröken Svår - 7 november 2012 19:10

Hej hopp!


Dagen har bestått av en långpromenad på förmiddagen och efter lunch kom Sophie och hennes sockersöta Stina. Jag smälter av den där lilla flickan, hon är så go! Sist jag såg henne var hon bara en liten bebis, nu är hon ju en 8 månaders flicka!! Är så imponerad av Sophie också som får ihop livspusslet med eget företag & mammaledighet. Verkligen inspirerande människa & så skön när hon sätter ner foten åt folk som pratar illa på flygplan ;)


Är ni sugna på en massage, ansiktsbehandling, bodyscrub eller råd om kost tycker jag ni ska besöka Sophie. Mer info finns på hennes hemsida http://www.hjartaochsmarta.se/  ( bara att klicka på länken ) där man också kan boka tid!   


Imorgon kommer fina Karin och hennes lille Vincent hit också! Ska bli så mysigt som vanligt! Imorgon kväll ska mamma och jag ut på äventyr :)


Glömde ta bilder idag så här kommer en bild som var tänkt som header till bloggen först :)

 

/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards