Amodernmyth

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Fröken Svår - 10 november 2012 12:47

Igår kom Marika förbi en snabbis och hälsade på. Hon har flyttat till Danmark och blivit bonusmamma & ska gifta sig nästa höst :)  Vi hann bara sitta i hallen och gå igenom lite snabbt vad som hänt sen vi såg sist ( typ 2009), sen skulle hon vidare på ansiktsbehandling. Jättekul att vi hann ses iallafall. Hon hade med sig en påse med gott ifrån Danmark!


 


Vid 11 tiden kom Fia  och hon hade med sig superfina kläder till Albin. Vi har inte setts på länge heller så det var så kul och få sitta ner och bara höra om allt. Så skönt och bara få prata av sig om både glädje och sorg. Fia har verkligen varit en pärla för mig i skolan. Hon stod ut med mig och peppade mig varje dag, och jag är så tacksam för det. Hoppas verkligen vi kan ses lite oftare! Tycker hon är så modig som vågat ta stora steg i karriär och önskar verkligen jag var lite mer som henne! :)


 


Idag så är det den årliga bordshockey turneringen för familjen Norell. Denna gång i Bålsta då det var min bror Henrik som vann. Läs mer på http://www.laget.se/STIGAHOCKEY 

Självklart håller Albin & jag på Jens! Goooo! =)


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards