Amodernmyth

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Fröken Svår - 16 november 2012 17:50

I morgon är det dags för Tant Strul tillsammans med mina tanter i Stockholm! Ska bli så himlans kul och en dröm som går i uppfyllelse då jag jag aldrig trodde att jag skulle få se Tant Strul eftersom dom slutade spela 1985.Sen gjorde dom några spelningar i somras och då var jag inte hemma. Sen har jag bara önskat att dom ska göra en spelning till, mailat och skrivit på deras facebook och nu blir drömmen sann! :)  Nike & Liten från Tant Strul ska även spela med sina andra band som förband. Haha Liten hon är 58 år , så jäkla grymt! :)


"Tanterna"  Jennie, jag & Mia . Vi borde starta band, vi har ju redan skivomslaget fixat ;)

 


Tant Strul - Som den söndan


" Det var nog november jag tror - inte snön fallit än Jag kommer ihåg hur hårt - jag gav dig orden

Sen föll jag ihop ner i en liten grop ja, jag tror att solen föll ner Oh, den dagen

(Oh, som den söndan Oh, som den söndan)"


Natten med Albinson var toppen! Inga problem alls, så himla skönt! Älskade pojke som blir 11 månader idag.

/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards