Amodernmyth

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Fröken Svår - 8 november 2012 22:46

I morse tog Albin och jag en promenad med min pappa och när vi kom hem gjorde jag i ordning lite kycklingsallad tills Karin & vincent skulle komma.


 


Supermysigt som alltid att träffas. Tänk vad roligt pojkarna kan ha när dom är lite större. Som vanligt får man mycket i utbyte när man pratar med Karin. Gillar att hon säger ifrån och är rak på sak, det är verkligen min melodi. Önskar dock att jag själv var mer  så. Våga säga & våga tycka! Efter kycklingsallad och prat så vart det gofika också ;)


Söta Vincent gör framsteg hela tiden och han sitter så duktigt nu!


   


Efter 18 kom mamma och hämtade upp mig för att åka på bloggfamiljens tjejkväll. Så himla trevligt med fyra bloggerskor från bloggfamiljen där bland annat Hannah Graaf  http://www.bloggfamiljen.se/hannah/och vår egna Enköpings Hela Sverige bakar Niiinis http://www.bloggfamiljen.se/niiinis/


 


Supermysigt med massa goda cupcakes, snittar och smörgåstårta. Till det bjöds det på vin och alkoholfritt såklart! Alla fick en biljett när man kom in som användes som en lott och dom lottade ut superfina priser för säkert 100 000 kronor!! 4 presentkort  på 1500:- , leksakspaket med lego och monster high osv.... Helt galet härligt, dock vann vi inget men jag var såå glad att Sophie ( som var här med Stina igår) vann! Hon sjöng Hey Jude högst och bäst :D Även en jätteduktig kille som sjöng vid namn Samuel.


Supertrevlig kväll och jag bjuder på den här fruktansvärda bilden på mig själv med en otroligt snygg och ödmjuk Hannah Graaf som trodde att hon kände min mamma :) Vi kramades och hon var så otroligt go!! Go Hannah! Hon såg även en bild på Albin och vi pratade om att vi saknade dom små när man inte var med dom.

 


Med sig hem fick man en underbar goodiebag med läppstift från MAKE UP STORE, Ögonskugga, skönhetsgrejer från Yves Rocher, Mobilskal, En gravidträningsdvd med Hannah, Nutrilett Bar, Servetter från Me&I, rabattgrejer, godis, Whitning tandkräm.....Supernajs!!!


 


Tack världens bästa mamma för att du ville följa med mig! Du är så bra och världens bästa mamma som jag berättade för Hannah ;)


Imorgon kommer fina Fia & Marika hit på besök! Ska bli så mysigt!!


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards