Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

IRON MAIDEN!!!!!

Av Fröken Svår - 2 oktober 2012 23:05

Blev väldigt nöjd med förstoringen av Jens bild från Röttle hamn som vi satte upp i hallen! :)


 


Igår var jag och Albin till biblioteket tillsammans med Jill & William. Det fanns ett mysigt litet rum där som man kunde vara i. Dock bestämde sig Albin för att göra nummer två och jag fick byta på honom på golvet då de inte fanns nått skötbord! Det stör mig verkligen och jag röstar för att på varje offentlig toalett ska det finnas ett skötbord. Så mycke äckliga toalettgolv jag och Albin varit och bytt blöja på ...usch! Jag med min bacillskräck också.


Idag bestod morgonen av att jaga Iron Maiden biljetter och det gick vägen. Dock fick vi sittplatser men dom var ganska okej. Ticnet är ju världens sämsta sida och det blev buggar hela tiden tills jag äntligen kunde komma fram till betalningen! =) Så tur att Jens och några från hans jobb fick 13 rätt på stryktipset för några veckor sedan så vi kunde köpa biljetter!! :)


 


Nu är det bara barnvakt kvar men jag har hintat hos min mamma så vi hoppas att det går vägen ;)


Idag när jag höll på och laga mat så skulle jag bara vända mig och hämta lökhackningsgrejsan och när jag vände mig tillbaka för att se vad Albin gjorde så möttes jag av denna syn!! Han klättrar upp vid ugnsluckan!


 


Ikväll har vi suttit och kollat på Albins tid i livet från December - Mars...2 timmars inspelad film och herregud så liten han var och herregud vad man inte förstod och tog vara på tiden mer! Underbara barn! Vill ha en hel drös med barn, för det är verkligen livet enligt mig :)


Ha det så bra och ta hand om varann.


/A


 
 
Ingen bild

mamma/mormor

3 oktober 2012 11:32

Tavlorna blev jättefina.
Tur att ni fått biljetter barnvakt kommer inte att vara något problem.
Vilken härlig blid på Albin kolla hur han håller sig fast med stortån. Kramisar

 
Madde

Madde

4 oktober 2012 07:30

Kul att ni fick tag på biljetter! Har hört många som varit på jakt med blandad framgång. En hel drös, det lät inte dåligt! Bara att sätta fart då :)

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

Brollan

9 oktober 2012 17:35

Haha , vilken lite klätterapa :) Goaste Albinsson

Kram / F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards