Amodernmyth

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Fröken Svår - 21 oktober 2012 19:09

Känner mig laddad med energi igen, så himla härligt! Men när jag tittar tillbaka på gamla inlägg och sånt jag skrivit här hemma så mår jag alltid lite deppigt den här tiden runt min födelsedag. Skumt, för jag gillar ju att fylla år ! :)


 Måste ju skriva att efter ett par veckors uppehåll tycker nu Albin att gåvagnen är såå rolig igen! :) Springa fram och tillbaka i hallen.


 


Men det är väldigt skoj att bara sitta rakt upp och ner på rumpan också! ;)


 


Just ja i torsdags var det pannkakstorsdag och då fick även Albin smaka. Det kommer nog bli en favorit när han blir äldre.


 


Igår kväll blev det lungt med lite film. Vi såg Snow White and the huntsman och den var kass tyckte vi, så lång dragen och nej usch!  Idag var vi och veckohandlade mat. Men lyckan var som störst när jag insåg att dom fått in lila och grön skjorta i samma modell som min röda!! Love it, och jag köpte dom direkt! Sen har vi lagat god mat och Albin har badat. Det slog mig idag att va allt var lätt förut när han bara låg still, vilken man inte insåg och uppskattade då. Nu reser han sig upp i badbaljan och står upp och pratar. Försöker ta sig ur badet trots att han älskar att bada. Sen efteråt när det ska smörjas och sätta på blöja, jaa då gäller det att vara snabb för han sticker iväg. Så nu ska jag uppskatta det här stadiet för tänk när han börjar gå! Hah


 


Ja då var det sista söndagen som 26 år. Jag går ju runt och tror att jag redan är 27 så nu ska jag njuta sista veckan ;)


/  A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards