Amodernmyth

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Fröken Svår - 27 oktober 2012 19:50

Då var det dags igen för lite After Work på Blue moon bar i Västerås med Jennie. Först kom Jennie hem till mig och hadem mig sig en jättefin blombukett med tillhörande kort till mig som en födelsedagspresent. Supergulligt. Jennie hade även med sig bubbel så vi kunde fira lite ;)


 


Massor med dryck senare var det dags att ta tåget till Västerås.Så smidigt att åka tåg, vi hann kissa och sen var vi nästan framme :) Suddig bild men obligatorisk!


 


I Västerås så inhandlades det dryck i baren och sen var det bara att vänta. Självklart intog vi platserna längst fram i vanlig ordning.



Så vart det paus och det innebär ju kissning och stå i baren länge då det var mycke folk och bara två som jobbade och dom var väl inte dom absolut snabbaste. Massor med konstiga människor runt oss , haha. Runda 2 med duo jag var bättre men jag tycker dom borde uppdatera spellistan lite. Dock blev jag galen när dom spela Maiden och jag skämde väl ut mig lite men det bjuder jag på :)


 


Sen blev det tidig buss hem och vi fick åka dubbeldäckare. Så vi tog platserna längst upp och längst fram vilket var rätt läskigt speciellt när bussen svängde. Underbar kväll som alltid och tack fina Jennie för en härlig kväll och dom fina blommorna!  


Idag har dagen besått av veckohandling och kakbakning. Sen ikväll har vi lagat en tre rättersmiddag men vi har bara intagit förrätt som var en rostbiffstoast och till varmrätt var det souvlaki. Jensa var ute och grillade i kylan men hade värme från både grillen och eldstaden vi tänt som han fick när han fyllde år.


Nu ska vi kolla på invigningen av Friends arena. Pappa och mamma är där och kikar live!


/ A sista gången som 26

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards