Amodernmyth

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Fröken Svår - 17 oktober 2012 19:05


Igår åkte jag och Albin till Leo's lekland i Västerås tillsammans med Jill & William. Första anhalten blev lunch för oss och grabbarna och sen vart det full lek! :)  Albin gillade bollhavet väldigt mycket. Det fanns ju inte jättemkt att göra för dom här små bebisarna men tillräckligt iallafall. Mycket bättre än Öppna förskolan iallafall. Under 1 år kostar det ju inget heller.


 


Kan tänka mig att det är ännu roligare för dom äldre barnen. Även Jill & jag tyckte skeppet var roligt där man kunde skjuta bollar. En väldigt lyckad dag så dit kommer vi åka fler gånger.


Jill & fina William

 


Är så sugen på att hitta på något skoj. Sitter och letar resa och har hittat en som verkar bra men vi har inte bestämt oss hur vi ska göra och om Jens ens får ledigt men isåfall åker vi snart. Vi tog passfoto åt Albin & åt mig igår. Hösten är så full att vi bara har en vecka fri att åka på eftersom vi inte vill åka över Albins födelsedag. Men vi får väl prata ihop oss ikväll och se.


/  A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards