Amodernmyth

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Fröken Svår - 14 oktober 2012 20:47

I torsdags var jag och Albin och hälsade på Sandra. Vi fick även träffa familjens nya tillskott, hunden Alice. Hon var så fin men Albin var så himla rädd. Men efter ett par timmar så gick det bättre. Fick jättegod sallad & hembakt bulle! En jättetrevlig dag!


Bilderna jag tog blev jättesuddiga och dom jag fick av Sandra blev små när jag försökte få in dom här på bloggen men här är iallafall Alice & Albin.

 


Fredagen blev lugn med myskväll framför tvn. Jens kom hem lite tidigare från jobbet också. Så himla härligt när han kommer hem en timme tidigare utan att man ens vet om nått =)


Från i fredags, Albin är så sjukt lik mig när jag var liten.

 


Igår tog vi oss till Strängnäs för att gå på strängnäs marknad men det var alldeles för mkt folk så vi hoppade över det och åkte och tittade lite i utkanten av staden. När vi kom hem hade vi en trött Albin som ville sova tidigt men vaknade vid 21 & ville inte somna om. Jättesnorig så han fick sitta med oss i soffan och titta på tv i 1 ½ timme sen var han trött igen och somna om och väckte oss vid 07:30 imorse. Sötaste Albin, tycker så synd om honom nu när han är så snorig!


Ute i friska luften med familjen!

   


Idag har vi haft mysdag med inköp av mat för veckan och sen myshemma. Albin har suttit klistrad och kollat/lyssnat på babblarna, han älskar låtarna som finns på youtube. Jag har sorterat kläder vi fått av Albins kusiner Måns & Ludwig så nu har han määängder med kläder! Så snällt!! Kommer inte behöva köpa byxor till Albin på typ 1 år! Och tjocktröjor, helt perfekt! :) Har även lagt undan det han inte kan ha , och det ska upp på vinden.


Nej nu blir det lite partaj på tv innan det är dags att sova! Söndagshumor med både solsidan och partaj. Så får vi se vad veckan bjuder på. Albin är ju inte så pigg så det blir lungt imorgon och på tisdag ska han till bvc för lite vägning och mätning för då blir han 10 månader!


Förmiddagslur i våran säng medans vi kollade på tv. Så mysigt!

 


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards