Amodernmyth

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Fröken Svår - 20 oktober 2012 18:56

En bild på Albin från Leo's lekland i tisdags

 


Hade en låg dag igår men väldigt lite energi samtidigt som min pojke hade massvis med energi. Var helt slut när Jens kom hem. Gick och la mig i sängen en stund och funderade. Har så himla mycke tankar och folk som snor min energi. Jag har inte lärt mig att strunt i energitjuvarna ännu, men jag hoppas den dagen kommer. Det här vädret påverkar mig också, ge mig lite blå himmel. Dock har vi bestämt oss för att hoppa utomlands då det krockade med bordshockey WM som vi har varje år. Men vi fortsätter leta datum. Hela hösten är ju uppbokad med massa skoj!


 

Idag känns allt mycket bättre. Vi tog en shoppingtur hela famijen till Kista centrum.  Hittade lite födelsdagspresenter till Albin ( Japp, ute i god tid, det är min melodi) Kläder till mig ( 5 stycken tröjor & ett par leggings ) Jensa köpte en tröja och en klocka. Vi åt gott och bara myste hela familjen, Underbart. Nu är Jens uppe och nattar Albin och då ska vi laga lite mat. 


Underbart söt video på en Albin som vill äta löv! Dock är den på sniskan, varför blir det alltid så?!


 

Känner ni av höstdeppet?


  / A
     


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards