Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Min 4 månaders bebis visar mig vad livet handlar om!

Av Fröken Svår - 20 april 2012 10:29

Det här med att bli mamma är ju det största man kan uppleva! ( Om man nu vill ha barn, annars så finns det ju såklart annat ) Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad och förstår egentligen inte varför vi inte skaffat barn tidigare men är samtidigt glad att vi inte gjorde det för då hade ju inte Albinson kommit till oss! =)


Att bli mamma har verkligen gjort mig komplett och att få vakna bredvid sin son varje morgon och mötas av ett leende gör mig så otroligt varm och lycklig!


Tryggheten som Albin ger mig går inte att beskriva. Men när jag ligger där nära min 4 månaders son så känner jag mig otroligt trygg och stark! Jag är inte rädd för något!  Han har även lärt mig vad som är viktigt i livet. Att inte lägga onödig energi på annat. Speciellt inte sånt som man inte ens kan påverka! Han har fått mig att inse att allt man behöver i livet är mat, sömn, skratt och vara torr om baken! ;)


Det föll en tår av lycka när jag låg där uppe i sängen bredvid honom ! Jag är så stolt över honom och över mig själv och pappa Jens! Vi är en underbar liten familj! En familj som är fylld av kärlek och respekt!   



Som en avslutning... Jag älskar skor! Jag skulle vilja kunna ha så mycke fina skor men det är svårt då jag har stora och breda fötter (41:or... Paris Hilton har dock storlek 44 i skor men hon har en annan budget att köpa fina skor för)  Men jag får så otroligt ont i fötterna när jag ser dom nya Christian Louboutin skorna. Det är en ballerina modell men dom måste ju vara omöjliga att gå i. Dom är ju ganska coola men att folk köper dom för att sätta upp dom på en hylla känns ju riktigt konstigt. Till saken hör ju att jag inte köpa några märkesskor för flera tusen även om jag kunde gå i dom.



 



Ha en underbar fredag och en lika härlig helg!


/ A

 
 
Ingen bild

mamma/mormora

20 april 2012 16:14

Håller med dig att det är något stor och verkligen underbart att bli mamma.Det är också stort och underbart att bli farmor och mormor.Jag känner mig lyckligt lottad. Kramar till våra barn med respektive och stora kramar även till våra barnbarn <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards