Amodernmyth

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Fröken Svår - 13 april 2012 20:40

Underbara ni som skriver så fint om amningen! Jag får gåshud för era underbara kommentarer!  ( Blir ju superglad för kommentarerna till dom andra inläggen med men eftersom det här med amningen verkligen besvärat mig så känns det bra att man inte är ensam)


Idag har dagen bestått av byte av däck på bilen och beställning av doptårta. Doptårtan gick på 1200 kronor till slut! Ack men hoppas den blir fin ! Det blev 28 kr biten istället för 16 kr bara för att man ville ha lite design på tårtan ! Jaja han döps ju bara en gång ;)


Jens var och klippte sig idag och hamnade hos den äldre tanten som klippte lite för kort men Jensa är finast iallafall! Hon klippte mig för en massa år sedan och de slutade med att jag inte klippte mig hos frisören på 10 år! Aldrig mer henne!


Själv ska jag färga håret för första gången på hur länge sen som helst. Tror jag hittat ungefär min naturliga färg nu, eller den här middle brown som jag färgar är lite mörkare än den färgen jag har men utväxten syns knappt men dags att fylla i lite iallafall. Var ljushårig när jag började färga håret och nu är det väl råttfärgat.


Imorgon är det jippo hos pappa på jobbet. Han har sålt toyota i 20 år så vi ska nog upp och kolla lite. Är ju både lördag och söndagsöppet!


Nej nu dags för en nostalgi bild igen! Denna gång från dagen då jag fyllde 19 år! Herregud 8 år sedan, tiden går fort!



 


/A


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards