Amodernmyth

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Fröken Svår - 16 april 2012 13:07

Idag fyller våran Albin 4 månader! Världens goaste och gladaste kille! Vi älskar dig så!   


Såhär go och glad är jag på min 4 månaders dag!


 



Har haft tankarna hos P med familj efter det tragiska som hänt. Tårar har fallit och jag känner att jag inte har nått att skriva i bloggen. Jag har funderat på vad som verkligen är viktigt i livet och bara gosat med familjen. Livet är skört och bra orättvist för vissa och mina tankar går till dom! Hoppas du har de bra där du är lille A ! =´(


I veckan är det fullt schema. I morgon blir det sång på öppna förskolan, Onsdag så blir det öppna förskolan med Fia tidigt på morgonen ( Hur ska detta gå , vi ska vara på öppna förskolan vid 09 och jag och Albin brukar tidigaste gå upp 09:30 , haha men det ska nog gå bra) Vi ska även handla lite till dopet på onsdag. Korv och grejer till barnen och läsk och kaffe. På torsdag blir det till att städa och hämta nyckel till lokalen där vi ska ha dopkalaset. Fredag så ska vi duka och hämta blommorna vi beställt till bordsdekorationer. På lördag ska det hämtas tårta och göra oss fina för dop.


Min namsdag är det ju även på lördag! ;)  Efter dopet stannar svärmor kvar några dagar och umgås med oss! Mysigt! Har mycket att göra då också med det sista tandläkarbesöket och Albins 4 ½ månaders kontroll. Jens är även borta på tisdagen och ser en show med Schyffert och Lindström som dom fick i julklapp av jobbet.


Skönt väder idag. Albin låg i sin vagn och sov medans jag satt på tomten i solen och läste El Choco. Spännande bok en svensk i bolivias mest ökända fängelse.


Nej nu ska jag baka kladdkaka. Provade förra veckan att baka kladdkaka med polkagrischoklad uppe på som jag hittade i Maddes blogg. Den var mumsig och nu tänkte jag göra likadant med ha apelsinchokladkrokant  från marabou på. Jag älskar apelsinchoklad! :) Vi får se om det blir bra! :)


/ A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards