Amodernmyth

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Fröken Svår - 19 april 2012 20:05

Börjar med att lägga ut den här låten. Hörde den på vakna med the voice och den satte sig på hjärnan. En glad dans låt helt enkelt, dock helt utanför mina andra musikaliska favoriter! Kanske för att jag älskar att dansa och dansade på dansskola förut. Hiphop, Street och funk dansade jag men det är ju många år sen nu. Men jag älskar fortfarande dans lika mycket!



Känns som att jag har en press på mig sen jag bytte blogg att skriva något roligt. Att hålla den levande men just nu har jag ingen inspiration och det händer inte så mycke på dagarna just nu.


Vi har iallafall handlat klart för dopet. Imorgon ska det hämtas blommor och på lördag ska doptårtan hämtas. Mamma ska göra smörgåstårtorna! Hon är en klippa! =)

Idag har vi hämtat nyckeln till lokalen och imorgon ska vi duka så vi kan slappa lite på lördagen och äta en god frukost och inte stressa.


Idag kom kontrakten på takofferterna. Hos oss kommer dom nog vara klara i juni. Verkar som vi hamnade sist av husen men men. 67 000 härliga kronor kommer det kosta! Woho! Men det blir ju ännu dyrare om det börjar läcka in vatten så det är bara att göra det! =) Det klart att de måste ju göras, bara surt när alla utgifter kommer precis när man är mammaledig.


Jag har ju dessutom fått mitt första fan när det kommer till låten jag spelade in. Igår på facebook tipsade min bror om våran facebookvän som fått tagit del av min låt! Riktigt skoj! =)


 


/ A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards