Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Det är okej att känna!

Av Fröken Svår - 10 april 2012 18:40

Tisdag idag och det betyder sång på öppna förskolan för mig och Albin. Biblioteket var även där och tipsade om bra barnböcker! Hittade några som jag ska satsa på! =)


Idag har det jag beställde på Ung Cancer sidan kommit! Dom här två väskorna och en pins köpte jag! Bra budskap och pengarna går till en viktig sak! Vi ska besegra den där jäkla sjukdommen tillsammans!!


Bilderna lånade från http://ungcancershop.se

    


Jag och Jens har ju insett hur lyckligt lottade vi är. Albin sover ju så otroligt bra om nätterna. Igår somnade han vid 19:30 och vaknade för morgonen klockan 09:30 , Han vaknar och gnyr för mat men han somnar om direkt! Hör mammor på öppna förskolan där barnen vaknar vid 04:00. Jag som är van att gå upp 05:00 när jag jobbar får ju rena rama sovmorgonen. Lyckos! Så nu njuter vi och slår det om så slår det om men jag fokuserar på det som händer nu. Han är ju så otroligt snäll också. Det är därför man blir så frustrerad när han väl skriker för man vet lixsom inte vad man ska hitta på.



En del av våran dopinbjudan. Klippte bort våra telefonnummer och osa datumet!

 


Nu är det bara 1 ½ vecka kvar till dopet och vi måste börjar ordna lite. En som inte osat till dopet men det förstod vi att han inte skulle göra då han heller inte svarade på inbjudan till vårat bröllop. Den gången så ringde Jens upp och frågade efter osa datumet men denna gången vägrar vi! Usch man blir så besviken för Albins skull, vuxna karl! Man kan väl iallafall svara. Såklart förstår vi om alla in kan det datumet man valt men ett svar?  Men 41 stycken blir vi totalt varav 15 stycken  barn. Superskoj!  Tråkigt att inte Jens bror Jörgen med familj kan komma men ibland så krockar det med annat inplanerat, inte mycket att göra åt! Det var tur att vi träffades för några veckor sedan iallafall! :)


/ A



 
 
Emelie

Emelie

10 april 2012 19:57

Skulle så gärna vilja gå på Albins dop! Men hoppas att vi ses snart!
Kram :)

http://mealittlebit.devote.se

Fröken Svår

10 april 2012 21:34

Ja trist att ni inte kunde komma men så är det ibland! Vi är glada att vi sågs i Tuna och vi kommer säkert ses snart igen! Kramar

 
Bella

Bella

12 april 2012 10:12

Äh! Skit i vad de andra säger.
Skulle det vara bättre att Albin svalt, bara han får möjlk från det "rätta sättet"? Skulle då inte tro det. Jag vet en hel del som inte fått igång det, ersättning funkar bra det med!
Det ska vara sån hysteri över allt nu för tiden, "våga inte gå emot normen, vem vet vad som händer?".
Oj, nu gnällde jag också av mig, det jag vill komma fram till är att du gör rätt, du gör vad du tycker är bäst för ditt barn! Go girl!

http://bellathebean.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

12 april 2012 20:01

Jag va iaf först å tack ja va ;) Ska bli såå kul!
Längtar såå!
Å du ska inte behöva ringa å fråga folk om dom kommer... d blir ju som att bjuda dom igen... Ska inte behövas ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards