Amodernmyth

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Fröken Svår - 20 december 2014 19:38

Här sitter man med julefrid då alla julklapparna är inhandlade. Ikväll ska de slås in och då ska glöggen värma våra magar! Jag älskar glögg!


Idag har vi varit nere på stan och träffat tomten som gav Albin en julklapp. Sen åkte vi hem och grillade korv som vi också åt ute. Jättemysigt.


Annars har det inte hänt så mycket. Albin har ju gått på jullov så vii har långledigt fram till 13 januari. Jens jobbar ju men det är mysigt att han slutar klockan 14:10 varje dag.


Har sett att jag missat lägga upp före och efterbild på våran trappa. Så här kommer det.


Före

 


Efter.


Jättenöjda! Skulle egentligen ha ledbelysning över pojkarnas förstoringar men ljuset blev inte som vi tänkt. Vill ni ha lika fin färg i trappen så kika in på min vän Hannas butik här i stan, Färgnyans!  Är man inte ute efter färg så har hon jättefina inredningsgrejer till väldigt bra priser dessutom.  Mattan är köpt på bauhaus. Ser på bilden att det ser ut som samma som vi hade men det är det icke. Bilden gör inte helt rättvisa tycker jag. Ljusen som speglar sig i Joels kort också. Men men...


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards