Amodernmyth

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Fröken Svår - 15 december 2014 20:23

En jättrevlig kryssning åkte vi som mamma och pappa bjöd på. Det var julbord direkt när man klev på båten och alla barnen var så duktiga som fick mat sent och ändå inte klagade ett dugg. Bra mat och god dryck fick vi i oss innan vi gick och tittade på showen och sedan markoolio.


 


Helt plötsligt kom servitörer med bubbel som pappa beställt. Gott! Barnen somnade i vagnen och sen gick Jens och jag upp och dansa. Även Henkan och mor och far svängde sina lurviga och vi turades om att passa pojkarna. Herregud vad jag dansa, helt svettig när det var dags och sova vilket blev klockan 03:15! Haha. Men så trevligt vi hade!


 


Söndagen bjöd på fint väder och vi fick väcka barnen för att hinna till frukosten. Men man var lite trött så efter att vi varit på klappjakt med mumin och sen ätit lunch  så då tog vi en tupplur alla fyra i hytten innan vi gick till taxfreen och sen vidare och tittade när de spelade.  


 



Tog bara bilder från min telefon nu för jag har så lite tid. Idag har vi varit iväg och klippt oss. Albin och Jens klippte sig och sen hann även jag  med att fixa till luggen. Nöjda och glada. Nu laddar vi inför treårskalas imorgon !!   Jens är ledig så vi ska ha buskul hela dagen och på kvällen kommer familjen på hamburgare och fika.


Avslappnad kille på frukosten på båten.

 


/  A  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards