Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Välkommen lille Max!

Av Fröken Svår - 18 mars 2014 19:24

Nu är han äntligen ute lille Max som är min bror Fredrik och hans frus tredje son. Underbart! Han är så himla söt och jag längtar så tills vi får träffa honom.   


Deras två pojkar kom hit vid 07:30 igår för det var dags för Max att komma ut. Måns fick vara hemma från skolan (förskoleklass) och Ludde och Albin går inte på dagis på måndagar. Vi hann med mycket innan Jens kom hem vid 16:30. Vi hann gå ut i två omgångar så det var riktigt skönt. Hade en trött albin som la sig medans dom andra två spelade tv spel en stund innan dom somnade i soffan.


 

    


    



Jag sov väldigt dåligt och somnade inte förens vid klockan 3 och sen upp klockan 6 och förbereda för att få iväg Måns till skolan. Vi stoppa Albin i vagnen och gick till skolan. Lämningen gick bra och sen gick vi hem och hade fruktstund, målade teckningar till bebisen. Tiden gick snabbt så helt plötsligt var det dags att sätta Albin i vagnen och klä på Ludde och gå och hämta Måns igen. Ludde och Albin fick vara hemma från dagis då jag såg det omöjligt att få iväg tre barn till tre olika ställen och Ludde som dessutom går på ett dagis långt bort och jag med en stor mage i vädret.  När vi kom hem vart det utelek innan mellis och sen vid 17 så var det dax för grabbarna att åka vidare till mormor och morfar eftersom jag måste i väg till mvc i morgon bitti.


 


 


 


Nu har jag tagit en dusch och Jens och jag har inte hunnit ätit middag ännu. Måste ju få i mig något så pyret får näring. 45  (max 59) dagar kvar till beräknad förlossning nu och det är ju faktiskt inte mycke! Åh vad vi längtar hela familjen.


/ A


 
 
Madde

Madde

19 mars 2014 09:59

Då har ni haft fullt hus med tre små killar hemma. Roligt att du blivit faster igen! Du får mysa med Max i väntan på er bebis.

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

mamma/mormor

20 mars 2014 10:57

Ännu många härliga bilder:)
Full fart med 3 härliga killar♡
Vi längtar också efter vårat 7:e barnbarn♡♡♡♡♡♡♡
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards