Amodernmyth

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Fröken Svår - 31 mars 2014 19:33

Vi har haft ett par härliga dagar tillsammans hela familjen i det härliga vädret. Jens har nämligen haft semester. Vi har hunnit med massor med fixar och rensar grejer men även massor med bus och skoj. Vädret har verkligen visat sitt rätta jag så vi har hunnit premiär grillat kött.


 


Jag har även köpt en ny mobil och idag fixade vi micro simkort till den så jag äntligen kan använda den. Min andra var ju bara ett år men jag ville ha en med bättre kamera. Så nu har jag en med 13 megapixel så jag är nöjd. I lördags var det även earth hour vilket vi uppmärksammade och släckte ner och slog av den elektricitet som gick ( kyl o frys fick ju såklart stå på)


 


Idag var Jens också ledig men Albin fick gå en stund på dagis för vi skulle iväg till narkosläkaren för samtal och koll. Jag vill ju absolut inte ha epidural men nu har dom kollat att jag kan få det om det blir kejsarsnitt och att dom kan söva mig  ifall det blir akut. Jättetrevlig överläkare vilket vi inte är vana vid. Vi har ju träffat väldigt många läkare både med Albin och med pyret. Jag har ju lite högt blodtryck ( ligger på 85 i undertrycket) och är överviktig så då får jag gå på extra tillväxtkontroller, äta trombyl och komma på såna här special samtal.


Albins helikopter som var med i Ep.

 


Idag kommer mamma och pappa hem från Gran Canaria. Två veckor har dom varit borta och Albin har saknat dom så. Han pratar mycke om alla i vår släkt och han glömmer aldrig djuren som finns i den. Farfars katt, Henkes hund solo eller familjen Karlssons marsvin Ronja. Här om dagen sa han " Jag älskar Ronja, jag mata den med gurka " och historien är att Pillan matade Ronja med gurka när vi var där vid nyår och han pratar om det där fortfarande. Han har otroligt bra minne också. Just nu pratas det mycket om bajs. Vi skulle döpa en av hans gossehundar och jag och Jens gav massor med förslag men det slutliga namnet som Albin bestämde efter att ha dissat våra blev bajset. Tänk att det kan vara så kul. Ja en rolig tid det här när han pratar så mycke.


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards