Amodernmyth

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fröken Svår - 4 augusti 2012 11:32

Pappa och mamma har kommit så nu har vi flyttat från stor stugan in till lill stugan :) Även inhandlat lite polkapåsar och idag kommer det släktingar från Usa hit och hälsar på. Mamma handlar , Jens och pappa klipper gräs , Albin sover och jag ligger bredvid . Underbart! Bilden på Albin och morfar igår kväll! Märkte att bilderna inte kom i den ordning jag önskade . Blogg appen är verkligen dålig :( / A

Av Fröken Svår - 3 augusti 2012 08:15

I går var vi iväg till Jönköping en sväng för lite shopping! När vi kom hem så var det så varmt och skönt så vi tog med oss lite mousserande och gick till röttle hamn och njöt. Efter det gick vi hem och gjorde oss i ordning för att gå in till gränna och käka. Maten var kass och när vi för första gången i våra liv klagade på att köttet smakade tuggumi blev ägaren hetsig och sjukt otrevlig och sa att vi gick byta köttet mot pizza men inte få pengarna tillbaka för mellan skillnaden. Det betydde att han tyckte att vi skulle betala 139:- för en pizza som kosta 69:-. Det ordnade sig till slut. Det var karaoke så jag gick upp och sjöng James Blunts -Wiseman och sen gick vi hem. Haha. Bilder från röttle hamn och sötnosarna redo för middag ;) / A

Av Fröken Svår - 1 augusti 2012 20:09

Provar skicka några bilder till. Fick present av mina killar igår! Mina fina <3. Idag har vi gjort saft på körsbären jag plocka igår . / A

Av Fröken Svår - 1 augusti 2012 13:21

Appen funkar inge bra. Men ska försöka få iväg ett inlägg. Lite bilder bland annat från gränna stad & vårt ljus som vi köpte i ljusverkstan som sedan gick sönder. Imorse var jag dessutom med på rix fm i deras introtävling. Vann med 3-0 mot en annan tjej :) Det var Jens som ringde upp och när han kom fram så gav han mig luren. Blev riktigt nervös , vart ju inte beredd! Sol för tredje dagen i rad idag!/ A

--

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards