Amodernmyth

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Fröken Svår - 29 augusti 2012 19:12

I dag hade vi playdate med Jill och hennes William. Lite lek i lekparken , en promenad och sen en stund här hemma. Jättemysigt som vanligt! =) Det blev dock riktigt varmt och vi hade klätt på oss mycke kläder. Puh!


Hösten får gärna komma nu faktiskt. Är ingen direkt sommarfantast men älskar värme utomlands! =) Den här sommaren har varit den bästa då vi umgåtts så mycket alla tre!!


Albin har känts lite hängig idag och nu när vi tog tempen så låg den på 39. Har säkert med tänderna att göra, för nu har en till tittat fram. Så fyra denna vecka! Stackars liten! Nu har han fått lite alvedon och välling och är redo för natten. Han har sovit lite oroligt också denna vecka så det beror nog på tänderna. Men vi har flyttat in honom till oss och sen har han sovit till 08:10 i dagarna tre. Han har ju annars rutat in sig på att vakna 07 nu på semestern och jag vet vilken lyx det är! =)


På fredag ska jag klippa av mig lite hår. Får se hur det blir. Vill ha en rejäl förändring men det kommer nog sluta med att jag klipper samma igen. Nu hänger det bara och det gör att jag känner mig tråk. Kanske dax att färga utväxt idag också men jag är väldans trött idag.


Världens sötaste Liverpool fan!   

 


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards