Amodernmyth

Alla inlägg den 20 november 2016

Av Fröken Svår - 20 november 2016 19:09

Resume igen då... Glömmer hälften när det går så länge mellan inläggen...


All helgona helgen så åkte vi till St olofs kapell och tände ljus för pojkarnas farfar och min mormor och morfar. Det var så vackert med alla ljus och det blev så känslosamt så jag fick torka tårarna. Albin var så söt och satte sig och tittade på ljusen efter vi tänt dom.


 


På kvällen var jag ute på krogen och dansade järnet. När jag stod själv och dansade på dansgolvet kom en kille fram och sa " Jag måste bara fråga, vart har du lärt dig att dansa så bra? " Det visade sig att han var en danslärare från sthlm och vi dansade på. På söndagen var vi på födelsedags brunch hos min bror.


Snön kom ju med besked ! Var ju jättemysigt med all snö, så synd att den försvann lika snabbt nästan. Men vi hann iallafall åka pulka. Sen glöggpremiär med smak av polkagris. Den var riktigt god. Vi hann även grilla korv i kylan.


     


På fars dag så bjöd vi över mamma och pappa på pizzalunch. Jättemysigt!  Sen har Joel hunnit haft maskerad på dagis.


   


I torsdags kom Ida hit och vi gick och åt på pinchos. Sen sov hon kvar här. Så mysigt att ha henne här! Vi har även varit på 2,5 års kontroll med Joel. Han var så rolig och sköterskan skrattade gott åt hans spexande. Tänk så stolt man blir av dessa små gossar.


 



Förra veckan var en riktigt dålig jobbvecka.  Energitjuvar till max och jag har idag sån ångest över att gå till jobbet imorgon. Dels för energitjuvar och dels för att jag ska lära mig nått nytt som jag inte alls vill. Fy så hemskt det är att känna såhär, vill bara gråta. Tur jag har min lilla familj att hämta kraft ifrån.


   


I går kom min kusin med sin familj hit och sov kvar. Jättemysig kväll med massor med bra prat och diskussioner.


 


Idag skojade jag med Albin och sa " Vilka är bäst, tjejer eller killar?"

Albin svarade " Vilket är det rätta svaret? "

Jag " Det finns inget rätt svar "

Albin " Aha men då tycker jag tjejer är bäst"

Jag " Varför då?"

Albin " För jag tycker så himla mycket om dig"


Älskade lilla pojke   

 


Nej nu ska jag fortsätta försöka andas bort den här klumpen jag har i magen :-(


/  A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards