Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Botten dag.

Av Fröken Svår - 2 juni 2015 19:30

Kvällen hos Hanna, Micke och deras tjejer var toppen. Barnen lekte så fint som vanligt och maten var god. Det är ju så fridfullt där ute och man blir alldeles lugn. Man stänger av allt dåligt. Bilden nedan gör inte rättvisa för hur mysigt det är att stå och titta ut genom deras fönster.


 


Sen dom härliga barnen som vi satt och skröt om. Haha så härligt att ha samma syn på familjelivet och våra ljuva ungar. Sen när dom somnat så satt vi och pratade med tänd brasa innan vi åkte hem. Så otroligt mysigt men jag höll på att köra på en grävling och det var inte lika mysigt.  Men det gick bra.


 


Dagen efter vaknade jag upp till färska frallor, ljus, blommor och paket. Pojkarna hade ritat teckning också så de var det allra bästa. På eftermiddagen gick vi till mamma och fick äta en av de godaste tårtorna jag ätit innan vi gick hem och grillade. En super bra mors dag.


 


Igår fick jag akut magont som blivit värre idag. Jäkla magkatarr igen så nu gäller det att sköta kosten och lägga band på stressen för nästa onsdag ska ju Jens och jag bo på hotell i Sthlm och gå på Marilyn Manson. Jag känner mig så jäkla svag både fysiskt och psykiskt. Lite saker som hänt som gör att man känner sig nedstämnd. Jag önskar jag var modigare och kunde säga hejdå till energitjuvar och bli tuffare i andra situationer. Av nån anledning verkar vissa tycker det är både kul och tillåtet att sätta sig på mig.


Sen den där jäkla mobilen har fått legat och vila mkt. Man använder den på tok för mkt men sen som i fredags så hade jag inte rört den på 11 timmar och då hade det hänt massa överallt så man missa ju hälften för jag inte orka gå igenom allt. Men herregud det gör en nog bara gott att ha den ligga!


Nu ska jag försöka fokusera på vad jag vill med mitt liv och vad som är viktigt för mig och min lilla familj. Tänk att de är så svårt att bry sig om vad folk tycker? Usch idag är verkligen en sån där botten dag.


Fick sällskap av den här tomtenissen igår och när jag ser in i han och hans lillebrors ögon så känner jag hopp för mänskligheten. Jag älskar dom så.

 


/ A

 
 
Ingen bild

mamma/mormor

2 juni 2015 23:14

Tack för jättefina morsdagspresenten😍kommer att prova den till helgen🍕.
Vilken söt tomtenisse.
Man skulle ha ett "energitjuv"filter.
Här kommer en hel hög med positiv energi och krya kramisar.💗😘

 
Madde

Madde

3 juni 2015 11:18

Krya på dig!

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

Bitte

4 juni 2015 19:27

Vilken lycka för dig att se Manson😊. Hoppas du mår bra då. Energitjuvar finns det tyvärr gott om. Man får försöka skaka av sig vad de säger. Krya på dig! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards