Amodernmyth

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Fröken Svår - 10 september 2013 19:14

 

Vilken otroligt varm och skön sommar vi haft i år! Jag började jobba i början på juni och det gick bättre än jag trott trots massvis med tårar första dagen. Det var delvis därför jag la ner den här bloggen för jag trodde att den skulle bli alldeles för deppig.


Bus med kusinen Linus i frödinge

 

Jens och Albin har verkligen haft det härligt tillsammans och hittat på roliga saker i värmen. Vi har hunnit med att åka till Gränna med Jens bror Jocke och hans fina familj, En tur till Tuna och hälsa på Albins farmor och farfar,  En tripp till parken zoo, En Thirty Seconds To Mars konsert och en Iron Maiden konsert, Härliga middagar med vänner och många härliga sommarkvällar på "nya" altanen.


Bilder från när vi hälsa på farmor och farfar i Tuna

    


Sen har ju vårat lilla mystroll börjar på dagis. Gör så ont i mig på morgonen när han blir ledsen redan innan vi satt oss i bilen över att åka till dagis. Jag klarar inte att gå in och lämna honom så det gör Jens medans jag sitter och blinkar bort tårar i bilen. Idag när han lämna så började Albin gråta, sen började ett annat barn sympatigråta med Albin och efter det började ytterligare ett barn att gråta. Men lyckan när man hämtar honom och han sitter i sandlådan och leker och är glad och sen säger man Hej Albin och han slänger iväg sin spade så sanden flyger och sträcker sig upp till mig och kramar mig såå hårt i 3 minuter är obeskrivlig.  Mitt älskade barn   



Parken Zoo i Eskilstuna

 


Men tänk så livet är förändrat sen han började på dagis. Det är stress från att man vaknar till det är dags för trollet att sova. Vi har ju gått ner i arbetstid Jens och jag så vi börjar 08:00 men vi jobbar ju i bro båda två så det är ju en liten resväg och nu när det är vägarbeten tar det längre tid. Sen hämta Albin på dagis vid 16:30 , hem och laga mat och sen bada lillkillen och sen läsa saga och marsch i säng. Puh!


Albin skjutsar Tyra i vagnen i Röttle hamn

 

  / A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards