Amodernmyth

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Fröken Svår - 1 december 2013 22:07

 


Då är det äntligen december och det är den månad jag gillar bäst! Albin fyller, skinkmackor i mängder med mammas goda morfarssenap, glögg, julafton, värme och kärlek.  Första ljuset är tänt och glöggen intagen. Provsmakade delicatoglöggen och den var fruktansvärd tycker jag. Luktade mycke kokos och det är ingen doft jag gillar. I år blev det en variant av adventsljusstake med blockljus. Albin har även öppnat första luckan i chokladkalendern men han ville inte ha chokladen och även öppnat första paketet i paketkalendern!



Vi tände även ljus vid min mormor och morfars grav idag. Tårarna föll och det blev en känslosam stund för mig. Saknaden är enorm och i år blir första året då vi inte firar annandagen hos min mormor.   



Skriver mer om hotellvistelsen senare. Nu måste jag sova så jag orkar mig upp till jobbet imorgon!


    


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards