Amodernmyth

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Fröken Svår - 28 november 2013 20:41

Den här veckan har det stått vab på schemat. Albinsson var piggare igår och jag friskanmälde honom men sen på kvällen kom smällen med feber igen. Idag har han haft nästan 40 graders feber och Jens har varit hemma med honom. Stackars liten.

Hoppas verkligen han piggnar till sig så vi kan åka och bo på hotell och njuta i helgen.


En kväll när han var lite piggare så gjorde vi pepparkakhus och han tyckte de var så roligt att dekorera och äta av godiset. Han var så stolt och sa " Albins peppakakehus ".


 


Igår bakade jag lussebullar och idag kommer julgardinerna upp. Allt delas upp eftersom helgerna bara springer iväg. Tänkte baka pepparkakor och dricka glögg när vi kommer hem på söndag. Åh vad jag längtar att få koppla av med min fina lilla familj och äta god hotellfrukost!!


 


Redan idag kom mina nya glasögon! Riktigt snabbt måste jag säga då jag beställde dom i lördags. Ett par lila och ett par brun/guld ( men dom ser svarta ut på bild)


 


Hungrig så jag tänkte ta mig en avokado med majonäs och räkor på i soffan framför tv serien The killing som bara är så spännande! Den går på netflix som vi för övrigt skaffade för några veckor sen men vi blev lite besvikna. Bara gamla filmer men som tur var så fanns ju killing säsong 3 med Joel Kinnaman så det vägde upp det hela.


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards