Amodernmyth

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Fröken Svår - 9 november 2013 19:18


Börjar med att lägga in en favoritlåt just nu och det är Jens Hults ( från idol ) version av Neil Youngs Heart of gold. Underbart bra!


Just nu är jag ju inne i någon låg period. Har varit det ganska länge faktiskt och jag undrar om det är hormonerna eller om det är den här tråkiga hösten. Jag anser ju mig ändå att gilla hösten. Att få krypa upp i soffan med något varmt att dricka och tända massa ljus. Men varje år så är det ju samma visa, mitt humör dras ner. Dock blir det bättre när vi kommer in i december och snön och julen närmar sig. Älskar´t !


Då jag varit en tråkig och gnällig fru och mamma en tag så gav jag mig ut på förlåt-mig presents-jakt igår. Första stoppet blev hos min vän Hanna som har en jättehärlig butik här i stan. Där köpte jag en tavla med kärleksord som jag gav till Jens. Sen vidare till Åhléns för att köpa något skoj till Albin.


 


När jag kom hem efter shoppingen så väntade massa ljus och maten höll på att tillagas. Så fick jag äntligen ge lite uppskattning till mina killar och säga förlåt för jag varit så nedstämd. Nu ska jag försöka bättre mig. Jag har ju faktiskt allt jag önskar i livet så jag förstår inte varför hösten drar ner mig så!!


Albin blev glad för sitt stoooora flygplan :)

 


Fick även uppskattning igår jag med av Jens som gav mig blomma, lott och bulle i bilen när han hämta mig från jobbet. Underbar man det där så han förtjänar en glad och framför allt PIGG fru. Även ett sms från Karin piggade upp då det innehöll en fredagskram :) 


Kvällen blev mysig då Albin var uppe till han bara pang boom somnade i soffan framför idol. Jättemysigt tyckte vi!


   


Idag hann vi med massor på förmiddagen. Veckohandling ( oooh det gör jag aldrig om på en lördag igen, herregud vad folk) , Presentköp till fars dag och Henrik som vi ska fira imorgon, och en vända på stan. Sen kom vi hem och åt lunch och Albin somnade i vagnen och JAG sov inte middag på en lördag för första gången på 10 veckor typ!! Yeey!



Ha en fantastisk helg!


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards