Amodernmyth

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Fröken Svår - 9 september 2013 20:33

Jag tror minsann det är dags att sparka igång den här bloggen igen. Ett sug efter den har infunnit sig så vi får se om det håller i sig. Bloggen har dock bytt namn till A modern myth och självklart är den titeln tagen från en låt och i detta fall kommer den från Thirty seconds to mars.


Varje kväll innan läggdags så ligger vi alla tre i våran säng och läser bok. Mitt i boken så reser sig Albin upp och säger Totte ( som är hans gosehund ). Vi börjar då att leta efter Totte och alla tre går och ropar hans namn länge. Sen när jag bestämmer mig för att filma gosungen så sätter han sig och leker med klossar istället men Jens hjälper honom att komma igång med Totteropet igen!   



Hur det gick med Totte?  Jo vi fann honom i en skolåda inne i garderoben här nere. Albin tyckte nog att Totte skulle vila på en lungt ställe när han inte lekte med honom.


/ A
  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards