Amodernmyth

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Fröken Svår - 6 december 2012 08:47

Igår var en helt underbar dag som började med riktigt dåligt väder! Vi åkte bil och kom precis fram i tid då vi skulle träffa killen från Live Nation som skulle guida oss till Marilyn Manson. Sätter in några bilder från konserten i mellan texten.


 


Det började med att alla fick ställa sig i kö. Vi och ett annat par var dom enda som inte har betalat 2000:- för att träffa Manson och vi var även dom enda som skulle få träffa både Marilyn Manson & Rob Zombie. Första gången man fick komma in till Manson så var det signering. Vi valde att han skulle signera våra picture disc.


 


Jag gick fram till Manson och han sträckte ut sin hand och sa "  Hi! I love you jacket, it's all red" Då sa sa jag : " I just have to say that you look amazing!!!! " då svara han " You think? Right now? " då sa jag : Yeah now, you look great always"  Då titta han på mig och sa " Thank you, ( och så studerade han mig uppifrån och ner) och sa Well I dig your style too "  Sen sträckte han fram handen igen och tog i hand! :)


  


Sen var det bara att komma ut och få vatten av tjejerna som höll i det och ställa sig sist i kön för fotografering. Han spexade till det med fotograferingen och kramades och sådär. Han verkade vara vid väldigt gott humör.

När det var min tur att fotas frågade jag om jag kunde stå på hans vänstra sida och det var okej. Så stod jag bara där och då sa han " Don't you wanna hug me"  Haha självklart ville jag det!!  Ska bli spännande och se fotot som kommer att skickas till oss. Man fick alltså inte ta några egna bilder.


    


Riktigt nöjd och inte alls sugen på att träffa Rob Zombie men dom kom ut och ropade Radion winners och sa att vi skulle bege oss till Rob Zombie. Vi gillar ju inte deras musik så vi hade ingenting att signa men herregud vad tur att vi gick dit. Min favorit i Marilyn Manson förut är John 5 som spelar med Rob Zombie nu och han var där!!! Fy fan va coolt! Även Ginger fish som spelade med Manson förut spelar med Zombie nu men han var så trött! John 5 såg riktigt snygg ut utan all smink som han hade i Manson och han är en grym gitarrist!!! Så ännu mer lycka där!


 

  


Efter det så blev det mat och inta sina platser för konserten som var riktigt bra i mellan åt när han sätter den sidan till. Han blev dock jäkligt förbannad under mobscene och glömde text. Annars lullade han igenom konserten men det är verkligen en show!! Publiken var ju inge vidare och det var många tomma platser. Konstigt när scenen var i mitten av arenan så dom använde bara halva hovets yta. Men vädret kan ju ha ställt till det också!


    



Sen åkte vi hem till vår lilla kille som vaknat till hemma hos fredrik och linda. Där väntade även en skööön säng och en god natt sömn med ett vaknade av Ludde med en efterföljade god frukost! Sjukt nöjda!



Nu laddar vi om för att åka upp till Sälen !!


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards