Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Fest hos JJ

Av Fröken Svår - 17 september 2012 18:56

Idag för 6 år sedan firade Jens till mig på balkongen på Zakynthos. Underbart! Idag när jag kom hem så stod det en fin blomma och väntade på mig! Kärlek!

Gick jättebra för Albinson att sova hos mormor och morfar! Så härligt för han var inte på sitt bästa humör när vi lämnade honom i lördags.


Festen hos Jennie och Janne var supertrevlig med bra tävlingar som jag och Jensa vann, woho, Ray ban solglasögon till oss, tack tack! =)


 


Jennie och Janne fick en städkorg med mkt bra-att-ha-grejer utav mig, Jens, Mia & Tom!


 


Michelle, Sandra & Pillan!  På den andra bilden syns Patrik & Jensa.

 


Malin & Roxana. På den andra bilden Jennie & Mia!


 Mkt bra prat, mkt bra musik och väldigt mkt dans och sång. Jag var alldeles hes och kände för att hosta hela söndagen! Riktigt trevligt. På natten vankades det korv med bröd och Jennie och jag kom i säng vid 04:15 efter att ha plockat undan. Tusen tack för en riktigt rolig fest och det bästa av allt är att jag får med mig tanterna på Tant Strul! Fantastiskt underbart skoj!! =)


En sista härlig bild på Jennie & Jens och en bild på en del av det som dracks! =)

 


Idag har jag och Albin varit och hälsat på Karin och hennes fantastiskt söta Vincent. Jättetrevligt var det och det kändes inte alls som att det gått så många år sen vi pratade sist! Det vill vi göra om! =)



/ A

 
 
Madde

Madde

18 september 2012 07:29

Så kul med fest! Ni verkar ha haft himla roligt låter det som och ni höll igång länge... vilket brukar vara ett gott betyg :)

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

28 september 2012 16:53

Tur att du fick med bilden när jag gjorde en malin ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards