Amodernmyth

Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Fröken Svår - 20 februari 2017 19:28

Haha nu har jag äntligen fått lite blogglust igen så då är de väl bara att skriva om det som hänt.


Albin var iväg på sitt första kalas hos sin dagiskompis Wynja. Tänk så glad man kan bli i hjärtat när de kommer en sån där inbjudan. Albin valde ju att inte ha något 5 års kalas för  sina kompisar men i år tror jag han kommer vilja ha.


 


Jennie och jag åkte till Västerås på after work med duo jag i början av februari. Jätteroligt hade vi. Vilket partyteam vi är ;-)  Läskigt dock var att när vi stod och väntade på Janne vid centralstationen så small det två "bomber" . Det sa pang och så kom det rök. Ingen människa eller bråte syntes till. Läskigt!


 


Så har ju Jens inkasserat sin 30 års present från barnen och mig. En resa till Liverpool och se Liverpool spela mot Tottenham. En lyckad resa och mamma flyttade in hos mig och barnen eftersom pappa var med Jens. Vi hade jättemysigt.


     


När vi var på mc donalds i Hälla så var det en treåring som var så ledsen och sprang ut rakt i gatan. Han sprang till sin bil och sen tillbaka igen. Utan skor och jacka. När han för andra gången sprang ut så storma jag ut och frågade varför han var så ledsen. Det visade sig att han tappat bort sin pappa. Jag följde med honom in och letade och till slut hittade vi pappan som inte sa någonting! Idiot.


 

 


Vi har varit och firat bror Fredrik som fyllt 40 år. Massa god mat och dryck!


 


I tisdags när vi hade paus på jobbet så stod vi utomhus och då ser vi  2 maskerade killar smyga inne på området på jobbet. Vi larmade vakten och sen var cirkusen igång. Dom fick iallafall tag i grabbarna och vi belönades med tårta.



I helgen hade vi tacomys på fredagen. Sen åkte vi till min bror Henrik och hans familj. Jättetrevligt med skattjakt som dom fixat till barnen och sen lagade vi mat och bjöd på. Vi fick se show av Albin och Joel och så mello såklart. Vi avrundade kvällen med att spela spel. Dagen efter fick Albin följa med Matilda och Ida och lägga ut mat till vildsvinen. Det lyste av lycka i hans ögon.


     


Tänk att för 1 år sedan låg jag inne på sjukhuset. Den tiden skrämmer mig så fruktansvärt och så fort jag tänker på den där tiden så får jag en klump. Tiden där har gjort mig väldigt orolig. Men jag är så glad att jag tog tag och gick till läkaren med en fyskiskgrej som jag varit orolig för i 4 månader. Jag har typ inte fungerat på hela hösten/vintern för jag varit så orolig. Men det var ingen fara så nu bestämmer jag mig för att inte vänta så länge utan gå iväg och få det kollat istället.

Känns som jag fått livet tillbaka och kraften så det känns väldigt skönt! :-) 2017 blir kanske inte så dumt ändå :-)


Övre bild Maj 2016 , Undre bild Februari 2017!

 


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards