Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2015

Nu är jag 30 år!

Av Fröken Svår - 31 oktober 2015 13:37

Har ju egentligen inte tid att skriva nu men måste ju uppdatera lite snabbt. Haft en jättemysig födelsedag. Vi åkte ju i tisdags och då drack vi lite champange och åt gott. Albin och Joel var med på barnlekarna som dom anordnade.


 


Det finns ju även ett lekrum så där lekte dom av sig innan de var dags att sova. Vart en tidig kväll för oss.


 


På min födelsedag så uppvaktades jag med sång och champangefrukost. Fick ett jättefint halsband av Jens och pojkarna vid frukost. Sen även en av mormors gamla ringar fick jag av mamma och pappa.  Vi klev av och gick mot hotellet som vi skulle checka in på.


 


Strålande sol hade vi och vi lämnade bara av bagaget sen gick vi upp i gamla stan och åt lunch på ett jättemysigt ställe. Jag fick då en annan present av Jens och pojkarna och de är att jag nästa helg ska få sjunga in två låtar i studio och bo på hotell med min make. Ska bli så skoj!!!


 


Sen tog vi en promenad genom staden innan vi gick tillbaka till hotellet.


 


Vi bara gick upp på rummet och bytte om och gick ner och badade på hotellet. Det var ju ett spa hotell med massor av poolen och utomhus bad. Jag bara låg och njöt och tittade upp  i den klarblå himlen.


 


Efter de gick vi upp och bytte om och vi drack bubbel på vårat stora fina rum innan vi åt god middag. Pojkarna somnade så gott och då blev de en god drink som avslutade kvällen. Fick också ett sms som betydde så mkt för mig men vi har inte haft kontakt på lääänge.


Dagen efter åt vi god frukost innan vi tog oss ut på stan och kollade och åt lunch sen var de dags att gå till båten igen. Skulle ju ta de lungt och somna tidigt men det var så härlig stämning så efter att barnen somnat i vagnen så jag drog igång karaoken med Pearl Jams Alive och trubaduren som var innan och spelade stannade kvar och lyssnade och sa sen, du och jag borde göra den här tillsammans imorgon kväll men vi skulle ju gå av på morgonen sen... och sen så sjöng jag och Jens Är de det här du kallar kärlek och sen Flickorna på TV2 . Sjukt roligt! :-)


Igår vaknade jag dock upp förkyld och idag är det ännu värre, men jag har inte tid att vara sjuk jag ska ju ha fest idag!! Så jag knapprar alvedon och bafusin och vilar men nu måste jag ta tag i lite grejer. Ska bli så kul!


Igår när vi kom hem hade jag hela brevlådan fylld med kort och paket. Så fint och så tacksam över fina människor i mitt liv.


 




/ A



 
 
Ingen bild

mamma/mormor

3 november 2015 15:24

Tack för att vi fick följa med till Tallinn 😘 det var en jättemysig resa ⛵
Grattis ännu en gång våran älskade dotter 💋 💖 💖

 
Ingen bild

Pillan

3 november 2015 22:43

Ni verkar ha haft det alldeles alldeles underbart på resan. Det är Du/Ni värda <3 Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards