Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 21 september 2015

I got a heart and I got a soul, believe me Í will use them both

Av Fröken Svår - 21 september 2015 18:19

I torsdags på väg hem från dagis så tog vi sällskap med nya grannen längre bort på gatan och hennes två tjejer. Hennes äldsta och Albin går på samma dagis. Dom lekte för fullt i 1 och ½ timme innan vi skyndade hem och duschade. Vi hade bokat bord på pinchos vid 17 och när jag kom hem så hade Jens köpt vita rosor till mig på vår förlovningsdag. Så gulligt!


Fotade dom först idag så dom har några dar på nacken men fina iallafall.

 


Vi satte barnen i cykelkärran medans vi hoppade på cyklarna och åkte ner till stan. Jättebra ställe att gå med barn faktiskt. Vi beställde in massor med mat och åt tills vi sprack nästan. Joel tyckte de var så mysigt att sitta och plocka och välja bland all mat. Dom skötte sig exemplariskt!


 


Fredagen var lugn och skön med hemmagjord pizza och idol.


 


Fina , älskade Joel !   


 


I lördags så var det dags för mamma och pappas present som de fick av oss i 40 årig bröllopsdagspresent. Vi skulle ju fotas allihopa och strax innan lunch kände jag att de var dags att prova kläder. Då ser vi att Albin växt ur sin skjorta (och alla andra kläder för den delen) så de var bara att bränna ner till stan och han fick välja sälv. Sen träffades vi syskonen med familj hos freddan innan vi åkte och hämtade upp mamma och pappa i enllång toyota karavan. Vi bjöd dom på bubbel på väg ner till fotograferingen.


 


Efter vi fotats i alla konstellationer så åkte vi tillbaka till Freddans och där hade vi beställt catering så vi mumsade på det. Sen fick dom som ville bada. En väldigt trevlig och lyckad dag. Dessutom tajmade vi in den på mamma och pappas 45 års dag   


 


På söndagen vaknade jag upp jättesnorig och halsont. Somnade till och från i soffan under hela dagen och fick ställa in dagens date med Karin och pojkarna. Dock fick jag ett väldigt betydelsefullt mail på facebook på kvällningen som gjorde mig piggare och tårögd.  I morse var snorandet som bortblåst men halsen och ett fruktansvärt tryck över brösten hade kommit. Hoppas det släppt imorgon annars får jag ringa farbror doktor.


Bild från imorse...Lillebror som ska göra allt som storebror gör.

 


/A

 
 
Madde

Madde

21 september 2015 21:06

Vilken bra present! Lät som en bra dag.

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

mamma/mormor

22 september 2015 19:05

Tack för en jättetrevlig present😘 Kunde inte varit bättre👍
💑💖😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Av Fröken Svår - 12 juli 2023 17:00

Midsommar är förbi och vi fick riktigt härligt väder. Arvid och Joel körde midsommarloppet och Albin sprang med Arvid. Efteråt fick alla barn medalj.  Så fint ordnat.                 Vi åkte tillbaka till landet och åt sill och mas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards