Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 17 september 2015

Gör de du vill,medans du kan.

Av Fröken Svår - 17 september 2015 12:50

Veckorna verkligen springer iväg. I måndags hade vi Karin och hennes smågrabbarn Vincent och Melvin här på besök.Jättetrevligt När Jens kom hem så fick Albin cykla till mormor och morfar och så tog vi in deras post innan vi gick hem och gjorde pannkakor. Så roligt när båda barnen vill vara med och laga mat.


I tisdags så ropade Jens upp mig på övervåningen och där hade han hällt upp ett bad och tänt massa ljus och satt igång radion. Så där spenderade jag en timme och bara njöt. Han är så fantastisk den där karln!!


 


Har ju glömt och skriva om vad Albin sa förra veckan när vi satt och lekte med leksaksfigurer


Albin: Den här gubben är en snattare

Jag: En snattare?

Albin: Ja.

Jag: Vet du ens vad en snattare är?

Albin: En sån som tar saker.


Förstår verkligen inte vart han hört det. Dom snappar upp nått så otroligt.


Tycker det känns så bra med dagis nu också. Mest för att Albin trivs och sen tycker jag nya fröken verkar kanon!


Idag har vi varit förlovade i 9 år och de tänkte vi fira med att gå ut och äta med barnen. Mysigt att fira in helgen lite, då Albin är ledig imorgon.


 

/A

 
 
Madde

Madde

17 september 2015 14:50

Grattis på förlovningsdagen! Hoppas ni får en mysig kväll.

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

mamma/mormor

17 september 2015 21:38

Ja det är riktigt roligt att Albin trivs på dagis.
För 9år sedan var på Zakynthos och vi åt på Kinarestaurang den dagen ni förlovade er.
Grattiskramar💏👬💖

 
Ingen bild

Pillan

17 september 2015 23:25

Grattis på förlovningsdagen <3, mysigt med restaurangbesök. Härligt att Albin trivs på dagis.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards