Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 7 juni 2015

Magont men härliga dar.

Av Fröken Svår - 7 juni 2015 22:13

Vi valde av att Albin fick ta sommarlov på onsdagen redan. Jag var så jäkla arg över en incident på dagis men Jens hade möte med personalen så de tar det hela på största allvar vilket är bra men det kändes lägligt att låta honom ta sommarlov en dag tidigare. Min fina lille kille som snappar upp allt. Så rolig när jag sa till Joel " Gå och brotta ner Albin" då svarade Albin " Nej, jag har inte tid med det där". I onsdags fick även Joel sitt vaccin mot TBE.


 



I fredags promenerade vi ner till stan för att titta på studenttågen.

 


Dom hade sån tur med vädret. Älskar och se deras glädje och många vinkade till killarna. Efter karavanen var slut så fick Albin glass och sen gick vi till öriket och lekte av oss lite.


 



Vi hade ju även 5-årig bröllopsdag då jag försökte mig på att äta nått annat än gröt och kokt fisk.  Det gick bra men sen bakslag. med halsbränna och svullen mage. Men fina Jens hade köpt en jättebukett med blommor !


 



På lördagen så skulle jag ju egentligen gått ut med Sophie och Malin på kvällen men fick ställa in pga magkatarren.  Vi tog oss ut på dagen iallafall och åkte mot märsta där dom hade nationaldagsfirande. Inge vidare tyckte vi så vi åkte vidare och kollade på utsiktsplatsen vid Arlanda. Vi fick se några plan starta och landa innan vi gav upp i kylan och åkte in till Sthlm city och bara åkte runt och tittade i stan. Jättemysigt!


 



Idag ville jag prova äta bröd så vi åkte till Ikea för deras brunch. Sjukt billigt och gott men som jag förstod var de inge bra för magen. Blä! Jag såg gravid ut när jag skulle prova kläder. En del inköp på ikea blev det iallafall. Joel går mer och mer och tar sig besluten att resa sig från sittande och börja gå. Förut har han bara gått när vi peppat honom.


 


 
 
Madde

Madde

9 juni 2015 14:48

Härligt med sommarlov! Hoppas du kryar på dig snart!

http://maddesmirror.blogg.se

 
Ingen bild

mamma/mormor

9 juni 2015 17:10

Fina killarna och deras fina föräldrar. Ni verkar ha haft en mysig helg👍💗 förutom magont👎 Hoppas att ni får ett mysigt sommarlov 🍓🎢🌞🏊�👍👍💗

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards