Amodernmyth

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Fröken Svår - 6 maj 2014 18:43

Hej hopp!


Tänkte bara titta in och säga att det inte kommit någon bebis. Här är det lugna gatan minsann. Var till mvc och blodtrycket var lite högt annars var allt tipp topp. Pyret ligger fortfarande neråt vilket är toppen! Så nu är jag på gott humör igen. Idag har jag hunnit storhandla ( och glömma mina två nya nagellack jag köpte på affären men som tur var så låg dom i kassan när jag åkte tillbaka). Tänk att tankarna är överallt och man glömmer en massa.



Bild från i fredags då Albin provade att sitta på taket, på pyrets enrummare.

.     


Ja annars händer det inte mycket. Känns väldigt overkligt att vi har pyret hos oss snart. Så nyfiken, är det en liten pojke eller en liten flicka! Nu ska jag iallafall mysa med vår lilla pojke som är så otroligt rolig. Detta måste väl vara den roligaste tiden när munnen går hela tiden :D


 


/ A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards