Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Äntligen lite positivitet!

Av Fröken Svår - 24 september 2014 20:30

Känner mig gladare igen och det är så himla skönt. Så jobbigt och må sådär som jag gjort i ett par veckor.


Igår fick jag ett sms från brorsdöttrarna Ida och Elin som skulle vara lediga idag och dom frågade om dom fick ta bussen hit och hälsa på. Jättemysigt. Jag som tänkt Albin skulle gå till dagis, höll honom hemma och vi åkte och hämta tjejerna vid stationen. Så åkte vi hem och stekte pannkakor och sen gick vi till lekparken där vi hittade massor med kantareller. Woho!  Vilka fantastiska tjejer det är dom där två. Så otroligt hjälpsamma med allt!!    Sen skjutsade jag hem dom lagom till Idas fotbollsträning. På söndag kommer dom igen och ska sova över. Men får ju träffa dom redan på lördag då det vankas dop.Efter jag lämnat tjejerna sprang jag in på kicks och köpte för mitt presentkort.


Imorgon blir det troligtvis utvecklingssamtal om inte Helena är sjuk även imorgon. Sen blir det till att fixa lite inför lördagen. På fredag ska vi ut till Hanna och hälsa på och på kvällen ska vi ut och äta med Jocke, Pillan och barnen. Ska bli så mysigt !!

Nu ska jag göra ordning lite kantarellmacka till kvällsfikat. Ha det fantastiskt!!   


 


/ A


 
 
Ingen bild

Emilia

24 september 2014 23:44

Skönt att du mår bättre! :)

 
Ingen bild

Bitte

25 september 2014 05:50

Skönt att det har vänt för dig. Man säger ju att efter regn kommer solsken, så sant....Kul för er att ha Hennes flickor där. Vet ju hur mycket dem betyder för er. Kram

 
Ingen bild

Bitte

25 september 2014 05:52

Skönt att det har vänt för dig. Man säger ju att efter regn kommer solsken, så sant....Kul för er att ha Henkes flickor där. Vet ju hur mycket dem betyder för er. Kram

 
Ingen bild

mamma/mormor

25 september 2014 17:32

Härligt att du mår bättre♡
Ida och Elin är verkligen goa, de är nästan som dina småsystrar.
Ser fram emot dopet på lördag.
Kram💖💋

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards