Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Dags för fredagsmys igen!

Av Fröken Svår - 28 augusti 2014 23:59

Veckan har gått snabbt men vi har varit krassliga. Speciellt jag och Joel men nu är vi piggare igen. Det går bra på dagis för Albin och han verkar omtyckt av de andra barnen. Dom ropar alltid glatt "Nu kommer Albin" och idag kom en pojke fram till Albin i vagnen och började klappa på honom. Så sött! Två av dom Albin lekte med mest innan han gick på sommarlov har slutat men nu sa fröknarna att han leker mycket med Vega och Saga. Den här veckan har vi även hunnit planera inför dopet och sen bokat klipptid åt Albin för första gången. Lite vemodigt att klippa det där mjuka, lockiga håret men det behövs. Hoppas bara att han är med på noterna. I kväll när vi skulle läsa bok vid läggdags så ville Albin att jag skulle läsa micke och molle boken (för hundrafyrtioelftegången) då frågar han mig " Älskar du micke och molle" och jag skrattar lite lätt och säger nej, då tar han sina händer om mina kinder, ler och säger han "Klart att du gör". Haha gissa om jag bröt ut i skratt. Det lät så sött! Idag började budget renoveringen av köket. Tapetsering är det största frågetecknet, ska man ge sig på det själv eller leja bort det. Hmmm ja vi får se. Nej dags att sova. Imorgon är det mysfredag och man slipper stressa iväg på morgonen. Kanske kan jag dricka mitt kaffe varmt istället för att hitta koppen i tvättstugan några timmar senare. Trevlig helg! /A

 
 
Ingen bild

Pillan

29 augusti 2014 08:50

Visst går veckorna fort! Skönt att ni är piggare igen! Hihi Albin är för härlig <3 Så mycket gulligt, roligt som de små liven kan uttrycka :) Man blir så glad! Kram

 
Ingen bild

mamma/mormor

29 augusti 2014 21:49

Klart att Albin är omtyckt han är ju underbart go💖
Det kan vara skönt att låta någon annan tapetsera.
Ha en riktigt mysig helg kramisar 💑

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards