Amodernmyth

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Fröken Svår - 5 mars 2013 19:15

 


Pojken som älskar att prata i telefon. Han brås inte på sin mor eller far där inte :)


Igår var det födelsedagsfirandet av svägerskan Linda. Albin var supertrött och visade inte sin bästa sida men det är ju förstårligt. Han sover ju knappt något på dagarna men vill gärna sova vid 18:30. Vi åkte hem efter en timme och han somnade direkt.


På väg till bilen så älskar han att dra sin vagn :)

 


Jag, mamma och Albin åkte till min mormor och hälsade på idag. Albin charmade personalen som jobbar där mormor bor. Även min morbror Krister kom förbi, de var skoj att ses! Fika, mys och sen vidare till tuna park för att se om HM hade jackan jag är ute efter till Albin men det hade dom icke.


Min mormor och Albins gammelmormor   

 


Sen hem och vänta på att höra från Jens om gammelbilen gått igenom besiktningen och det gjorde den galant. Toppen! Imorgon ska jag nyttja min morsdagpresent som jag fick förra året, en deep clean av ansiktet. Ska bli riktigt skönt!


Sopa tillhör också en av favoritsysslorna!

 


Nej nu blir det en varm dusch. Ta hand om er!


/ A


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards