Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Underbara söndag.

Av Fröken Svår - 25 februari 2013 19:17

Igår var en riktigt mysig söndag. Vi gick bort till pulkabacken och Albin gick själv nästan hela vägen. Så duktig den lille goa killen.


Världens finaste   

 


Sen åkte vi lite pulka och Albin fick syn på en ekorre och började peka och låta! Hah så söt. Efter det tog vi oss bort till mamma och pappa och sa hej bara. Vidare hem för att grilla korv och mysa. Albin somnade gott i min famn i soffan på eftermiddagen!


 


Underbart att vara ute hela familjen. Söndagar har blivit en favoritdag hos mig. Den känns så kravlös, man gör det som är roligt och som faller en in. Och om 20 dagar byter vi vintern mot solen. Ska bli så himla skönt.


Fruset vatten....

 


Har inte mycke och säga utan känner att jag mest lägger ut bilder i denna blogg. Har mycke att skriva om men ingen lust att skriva om det, haha. Jag tycker för mycke och jag tänker för mycke. Så nu ska jag stänga av och lägga mig i soffan och titta på film med min kära make. Filmtips mottages gärna, dock inget läskigt för det tycker jag är onödigt ;)


Myspojken nummer 1.

 


/ A

 
 
vendela

vendela

26 februari 2013 12:15

Så söt han är!

http://vvendelaa.spotlife.se

 
Madde

Madde

26 februari 2013 16:07

Härligt med frisk luft och familjemys! Inte långt kvar till er semester nu heller :)

http://maddesmirror.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards