Amodernmyth

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Fröken Svår - 12 juni 2012 16:07

 


I går klädde jag Albin i sin nya sverige tröja men det tog bara 1 minut så hade han spytt ner den totalt! ;) Så det blev en sverige body istället! =)  Men tyvärr bringade ingen av våra tröjor tur då sverige förlora. Det känns som EM är över nu för sveriges del nu men jag ska peppa och tänka positivt! =) Försökte färga håret lite ljusare igår också men det blev ingen skillnad =(


 


I går smsade Jill och fråga om vi skulle ta en promenad idag om det var fint väder. Men när vi vaknade så var de inge vidare väder så vi bestämde att gå och sjunga på öppna förskolan men när vi kom dit verkade det stängt. Som tur var så blev vädret bättre så vi tog en promenad här uppe hos mig och sen lite gungning. Trevligt! =)


Nu har jag albinson i knät och vi lyssnar på Adele och väntar på att världens bästa ska komma hem från jobbet! Som vi har längtat!   


 


/A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards