Amodernmyth

Direktlänk till inlägg 27 maj 2021

Joel 7 år!

Av Fröken Svår - 27 maj 2021 20:45

Våran älskade , godhjärtade, glädjespridande Joel har fyllt 7 år. Jag kan inte förstå att det gått 7 år sen den mest traumatiska dagen i vårt liv. Aldrig varit så rädd i mitt liv, som när jag trodde att vi skulle mista dig. Men ut kom du , världens gladaste bebis som sen blev en bestämd pojke som utväcklades till den mest omtänksamma kille som finns. Vi säger alltid att vi är bästisar för vi bråkar aldrig. Vi är så lika men så otroligt olika. Älskar dig mer än du någonsin kommer förstå.


 



På morgonen så blev det paket och sång i sängen och han hade bestämt att han ville ha pannkakstårta till frukost. I köket väntade ett sista paket, en mobil och han blev så glad och chockad eftersom han trodde han skulle få en nästa år som vi bestämt.

         


På eftermiddagen kom några av kusinerna och mormor och morfar och firande och Joel hade valt en pokemon tårta. 

På kvällen blev det pizza och filmen pojken med guldbyxorna. Han var så nöjd med sin dag.


       


Sen har det varit Eurovison och lika många år så bjöds det på sol och jag gissade rätt igen på vem som skulle vinna. Tyckte vinnarbidraget var riktigt bra och vi spelar den ofta här hemma. Mysigt dag där de bjöds på pizza och bad.


           


Sen har jag varit hos Alexandra och klippt och färgat håret. Blev så sjukt nöjd när hon lockade och gjorde ordning mitt hår. Men jag är ju inte så kunnig med hår så nu hänger de bara som vanligt.


 



En A-lags spelare från ESK var och tränade med Albin och gänget. Han tyckte de var kul och gjorde dessutom en tunnel på honom och sen mål.  Vi satt och tittade på honom från bilen, han har utvecklats så mkt och man ser verkligen hur mkt han brinner för fotbollen. Albin i mössa och gröna tröjan på bilden.


 


Imorgon blir det kiropraktorn för jag pajjade ryggen för två veckor sen. Så ont som sen går ner i benet. Så hoppas hon kan fixa så det blir bättre. Trevlig helg! 


 






 
 
Ingen bild

Mamma/mormor

1 juni 2021 07:48

Ja vilken oro det var när Joel föddes❤Tur att det gick bra❤Fina Joel❤ Tack för ett jättetrevlig 7-årskalas🇸🇪🎂🎈🎉Hoppas att det går hos kiropraktorn i dag❤😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Svår - Onsdag 10 april 13:00

Sist vi hördes så var ju frågan om Joel skulle orka med att laga mat då han haft feber dagen innan men han blev frisk och orkade genomföra den sista bjudningsmiddagen för varandra. Det var samtidigt dags för första mello deltävlingen. I denna famil...

Av Fröken Svår - Fredag 2 feb 17:15

2024 har startat men låt oss gå tillbaka ett steg till 2023.   Jag hade riktigt julkänlsa inför julen 2023. Ingen stress, ingen press och massor med snö. Jag verkligen njöt av lugnet trots att vi gjort annorlunda då Jens var ledig mellandagarna o...

Av Fröken Svår - 31 december 2023 10:30

Årets sista dag idag som skrivs ut 123123 om man hade bott i ett annat land . Enligt tradion så brukar jag sumera året här inne genom att gå tillbaka och se vad vi gjort.    Januari:   Vi började det nya året med att åka upp till kungsberget ...

Av Fröken Svår - 23 december 2023 15:27

I början på oktober så var vi syskonskaran med några av våra barn på AIK match. Jens körde gänget till matchen och åkte sen vidare till mulle meck parken och lekte.         Så har vi firat pappan i familjen som fyllde 37. Detta firades med ke...

Av Fröken Svår - 1 oktober 2023 18:15

Semestern är förbi och hösten med tillhörande vardagen är här. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det känns som man inte hinner någonting. Känner mig ledsen och glad på samma gång. Harmoni med vissa saker och oroligher med andra. En typ av balans. Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards