Amodernmyth

Alla inlägg den 2 november 2017

Av Fröken Svår - 2 november 2017 19:54

Förra fredagen så anmälde sig Albin till att uppträda inför alla barnen på fritids med Måns Zelmerlöws låt Heroes. Så himla stolt över honom.  Så otroligt modigt gjort och han fick mersmak. Men när jag sen sa " Du kommer ju blir världens artist" så svarade han bara " Nej mamma jag ska bli jägare".


   


Då var man ett år äldre. 32 år, det säger mig inte så mycket. Jag känner mig långt därifrån mentalt men fysiskt så är jag mkt äldre. Åldersnojjan har faktiskt gett med sig mer och mer för varje år som gått, skönt! Älskar dock att fylla år, och i år var inget undantag. Vaknade lagom tidigt så jag spolade upp ett skumbad och fick sällskap av Albin. Efter badet blev jag firad med ballonger och massa paket. Så nöjd med allt fint! Sen blev det en liten stressig frukost innan jag for till Sophie för ansiktsbehandling. Så lyxigt att bli bortskämd och omhändertagen sådär på bemärkelsedagen. Man är så trygg där så jag snarkade till ;-)  Sen åkte jag hem och åt lunch och sen la vi oss hela familjen och sov en stund i soffan innan förberedelserna inför kvällskalaset började. När vi fixat oss så poppade vi upp champangen jag fick av Annelie när jag slutade!


    

Sen kom min mamma och pappa och min bröder med familj på mat. Så himla mysigt att samla alla och så fina paket ännu en gång. Kände mig så rik på kärlek när kvällen var slut. Sen var jag uppe till 02 och städade allt innan jag hoppade ner till mina killar i sängen.


     


Det är så mysigt för Joel har börjat känna efter våra ringar i sömnen så man känner den där lilla gosiga handen leta efter vigelringarna. Han gör det både i sömnen och när man bara gosar. Säsongens första vab blev de i måndags och tisdags också. Vi har klarat oss länge men Albin vaknade med feber i måndags.


Annars handlar det mesta om jobb. Jag började 5 imorse och jens jobbade över nu på kvällen. Så galet mkt att göra och man undrar när det ska vända. För nu är vi trötta. Imorgon ska vi iallafall inkassera Jens 30 års present han fick förra året. Mysigt!


Ha en bra helg!


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards